Nye forældre

Har I takket ja til en plads i Stjerneskuddet, modtager I et velkomstbrev i e-Boks med invitation til en opstartssamtale. Til opstartssamtalen deltager vores pædagogiske leder og en eller to medarbejdere fra den stue, jeres barn skal gå på. Her lærer vi hinanden bedre at kende. Vi fortæller om, hvem vi er, og I fortæller om jer og jeres barn. Vi vender fx madvaner, sovevaner og særlige hensyn.

Hvis I ikke allerede har besøgt Stjerneskuddet, så ring og lav aftale om at besøge stuen og få en rundvisning.

Indkøring

Typisk aftaler vi indkøringen ved opstartssamtalen. Vi tager udgangspunkt i jeres barns behov og den tid, I har til rådighed. Der er stor forskel på børn og hvor hurtigt, de falder til. Derfor tager vi altid udgangspunkt i det enkelte barns behov og er i løbende dialog med jer under indkøringen. Vi anbefaler dog, at I, når jeres barn starter i vuggestuen, afsætter cirka 14 dage til indkøringen.